Fenerbahçe yönetiminden Domenico Tedesco ayrılığı açıklaması

Fenerbahçeli yönetici Ertan Torunoğulları, Başakşehir’i 3-1 yendikleri maçın ardından Domenico Tedesco ile yolların ayrılmasına ilişkin konuştu. Torunoğulları, hiçbir ayrılığın nedensiz ve tek taraflı olmadığını söyledi.

Fenerbahçe yönetiminden Domenico Tedesco ayrılığı açıklaması
Yayınlanma: Mayıs 3, 2026 Güncelleme: Mayıs 3, 2026

Fenerbahçeli yönetici Ertan Torunoğulları, Süper Lig’in 32. haftasında Başakşehir karşısında alınan 3-1’lik galibiyetin ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Şükrü Saraçoğlu Stadı’nda oynanan karşılaşmanın ardından konuşan Torunoğulları, hem maçtaki performansı değerlendirdi hem de hafta içinde yolların ayrıldığı teknik direktör Domenico Tedesco sürecine ilişkin ifadeler kullandı. Sarı-lacivertli yönetici, kalan 2 maçı da iyi oyunla kazanarak sezonu tamamlayacaklarına inandığını söyledi.

Ertan Torunoğulları’ndan maç sonrası açıklama

Fenerbahçe, Süper Lig’in 32. haftasında sahasında Başakşehir’i 3-1 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulunan Ertan Torunoğulları, ligin formda takımlarından birine karşı iyi bir oyun ortaya koyduklarını belirtti.

Torunoğulları, takımda birçok eksik olmasına rağmen oyuncuların sahada iyi futbol oynadığını söyledi. Sarı-lacivertli yönetici, oyunculara güven duyduklarını ve sezonun son bölümünü aynı anlayışla tamamlamak istediklerini ifade etti.

“Az konuşan ama öz konuşan bir yönetimiz”

Ertan Torunoğulları, açıklamasında Fenerbahçe yönetiminin tavrına da değindi. Seçildikleri günden bu yana çok konuşan ve çok şikayet eden bir yönetim olmadıklarını belirten Torunoğulları, işlerine odaklandıklarını söyledi.

Sarı-lacivertli yönetici, “Az konuşan ama öz konuşan ve işimize bakan bir yönetimiz” ifadeleriyle yönetim anlayışını anlattı. Torunoğulları, bu yaklaşımın Domenico Tedesco ayrılığına ilişkin değerlendirmelerinde de geçerli olduğunu dile getirdi.

Domenico Tedesco ayrılığına ilişkin sözler

Torunoğulları’nın açıklamalarındaki en dikkat çeken başlıklardan biri, teknik direktör Domenico Tedesco ile yolların ayrılması oldu. Fenerbahçeli yönetici, hafta içinde teknik direktörle yollarını ayırdıklarını hatırlattı.

Ayrılık sürecine dair konuşan Torunoğulları, hiçbir ayrılığın nedensiz ve tek taraflı olmadığını söyledi. Sarı-lacivertli yönetici, ayrıntıya girmeden yaptığı değerlendirmede Tedesco’ya bundan sonraki yaşantısında başarılar diledi.

“Hiçbir ayrılık nedensiz ve tek taraflı değildir”

Ertan Torunoğulları, Şükrü Saraçoğlu Stadı’nda oynanan karşılaşmanın ardından yaptığı açıklamada, “Bu hafta içinde hocamızla yollarımızı ayırdık. Hiçbir ayrılık nedensiz ve tek taraflı değildir” ifadelerini kullandı.

Torunoğulları, bu sözlerinin ardından Domenico Tedesco’ya iyi dileklerini iletti. Fenerbahçeli yönetici, “Hocamıza bundan sonraki yaşantısında başarılar diliyoruz” diyerek ayrılık konusundaki açıklamasını tamamladı.

Başakşehir galibiyeti için “İyi oynadık” yorumu

Fenerbahçeli yönetici, Başakşehir karşısında alınan galibiyeti değerlendirirken takımın sahadaki oyununu olumlu bulduğunu söyledi. Ligin en formda takımlarından birine karşı mücadele ettiklerini belirten Torunoğulları, sarı-lacivertli ekibin iyi futbol oynadığını ifade etti.

Torunoğulları, takımın birçok eksiğine rağmen oyuncuların sahada gereken mücadeleyi verdiğini belirtti. Oyunculara güvendiklerini vurgulayan yönetici, kalan maçlarda da iyi oyun beklentilerinin sürdüğünü dile getirdi.

Kalan 2 maç için hedef iyi oyun

Ertan Torunoğulları, Süper Lig’de kalan son 2 maç için de hedeflerinin net olduğunu söyledi. Sarı-lacivertli yönetici, bu karşılaşmaları iyi oynayarak sezonu kapatacaklarına inandığını ifade etti.

Torunoğulları, sezonu güzel bir şekilde tamamlayarak taraftarlarla vedalaşmak istediklerini söyledi. Bu süreçte takıma destek veren taraftarlara da başkan ve yönetim adına teşekkür etti.

Taraftarlara teşekkür etti

Başakşehir karşılaşmasında takıma destek veren taraftarları da unutmayan Torunoğulları, tribün desteğinin önemli olduğunu belirtti. Sarı-lacivertli yönetici, maçta takımı yalnız bırakmayan taraftarlara teşekkürlerini iletti.

Torunoğulları, “Gelip destekleyen tüm taraftarlarımıza başkanımız ve yönetim adına teşekkür ediyoruz” sözleriyle taraftara mesaj verdi. Sezonun kalan bölümünde de takımın iyi bir görüntüyle sahada olmasını beklediklerini ifade etti.

Tedesco’yu uğurlayan taraftarlar soruldu

Basın mensupları, Domenico Tedesco’nun ayrılık sürecinde kendisini desteklemeye giden taraftarlarla ilgili de Ertan Torunoğulları’na soru yöneltti. Torunoğulları, bu konuda Fenerbahçe taraftarının tavrını bildiğini söyledi.

Sarı-lacivertli yönetici, uğurlamaya giden taraftarların Fenerbahçe’nin gerçek taraftarları olduğunu ve ne yapacaklarını çok iyi bildiklerini ifade etti. Torunoğulları, gideni suçlamanın kendi tarzları olmadığını da sözlerine ekledi.

Sakatlık dönemine dikkat çekti

Ertan Torunoğulları, Fenerbahçe’nin puan kaybettiği dönemlere ilişkin değerlendirmesinde sakatlık konusunu gündeme getirdi. Sarı-lacivertli yönetici, takımın önemli bir bölümde ciddi eksiklerle mücadele ettiğini söyledi.

Torunoğulları, Fenerbahçe’nin puan kaybettiği dönemlerde 7 as oyuncusunun sakat olduğunu belirtti. Bu durumun yeterince konuşulmadığını ifade eden yönetici, rakip takımlarda bir oyuncunun sakat olduğu dönemlerde bunun daha fazla gündeme geldiğini söyledi.

“Giden gitmiş yapacak bir şey yok”

Domenico Tedesco’nun ayrılığıyla ilgili soruya yanıt veren Torunoğulları, süreci suçlayıcı bir dille ele almadıklarını belirtti. Fenerbahçeli yönetici, gideni suçlamanın kendi tarzları olmadığını ifade etti.

Torunoğulları, “Giden gitmiş yapacak bir şey yok” diyerek ayrılıkla ilgili değerlendirmesini tamamladı. Sarı-lacivertli yönetici, bundan sonraki süreçte kalan maçlara ve sezonun iyi şekilde kapatılmasına odaklandıklarını vurguladı.

Sezonun son bölümüne odaklanıldı

Fenerbahçe yönetimi adına konuşan Ertan Torunoğulları, sezonun son bölümünde takımın iyi oyunla sahada olacağına inandığını söyledi. Başakşehir karşısında alınan 3-1’lik galibiyetin ardından oyuncuların performansından memnun olduklarını belirtti.

Sarı-lacivertli yönetici, kalan 2 maçı da iyi oynayarak kazanmak ve sezonu güzel bir şekilde tamamlamak istediklerini ifade etti. Fenerbahçe cephesinde hedef, son haftalarda taraftar desteğiyle birlikte sezonu güçlü bir oyunla kapatmak olarak öne çıktı.