Survivor Sahra Işık, 11 aylık bebeğin ardından eşinden boşandı
Survivor programıyla tanınan Sahra Işık, 11 ay önce anne olmasının ardından eşiyle boşandığını sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla duyurdu. Çiftin evliliklerini ortak kararla sonlandırdığı belirtildi.
Survivor programıyla tanınan Sahra Işık, 11 ay önce anne olmasının ardından eşiyle boşandığını sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla duyurdu. Ünlü isim, yaptığı paylaşımda evliliğin sona erdiğini açıkladı.
Boşanma açıklaması sosyal medyadan geldi
Sahra Işık, boşanma kararını sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımla duyurdu. Açıklamada evliliğin karşılıklı alınan bir kararla sonlandırıldığı ifade edildi.
Paylaşım, kısa sürede sosyal medyada dikkat çekerken, çiftin ayrılığı kamuoyuna bu şekilde yansımış oldu.
“Evliliğimizi sonlandırdık” açıklaması
Sahra Işık, açıklamasında evliliklerinin sona erdiğini belirterek, sürecin karşılıklı bir karar ile gerçekleştiğini ifade etti.
Yapılan açıklamada, evliliğin sevgi ve saygı çerçevesinde sonlandırıldığı belirtilirken, çiftin ortak bir karar aldığı vurgulandı.
Bebeğin durumu açıklamada yer aldı
Sahra Işık’ın açıklamasında, 11 aylık bebeklerinin bu süreçte en önemli öncelikleri olduğu ifade edildi.
Çiftin açıklamasında bebeğin huzuru ve mutluluğunun her zaman öncelik olmaya devam edeceği bilgisi yer aldı.
2019’da başlayan evlilik süreci
Sahra Işık ve İdris Aybirdi’nin 2019 yılında evlendiği bilgisi paylaşıldı. Çiftin evlilik sürecinde zaman zaman sorunlar yaşadığı ve bu süreçte destek aldıkları belirtildi.
Daha önce yaşanan sorunların ardından ilişkilerine bir şans daha verdikleri ve daha sonra bebek haberiyle sürecin devam ettiği aktarıldı.
11 ay önce doğum gerçekleşmişti
Çiftin ilk bebeklerine 12 Haziran 2025 tarihinde kavuştuğu bilgisi yer aldı. Bu gelişme, evlilik sürecinde önemli bir dönüm noktası olarak kaydedildi.
Boşanma kararının ardından aile yapısında yaşanan değişim, sosyal medya açıklamasıyla duyurulmuş oldu.
Süreç karşılıklı açıklamayla duyuruldu
Sahra Işık’ın yaptığı paylaşımda, sürecin karşılıklı alınan bir kararla gerçekleştiği ve saygı çerçevesinde yürütüldüğü ifade edildi.
Açıklama, kamuoyuna doğrudan sosyal medya üzerinden iletildi ve bu şekilde duyurulmuş oldu.